Czas spędzony  na koloniach  letnich od 24-30.06.2017 w Przesiece k/ Karpacza minął jak przysłowiowe „ MGNIENIE OKA”. Pogoda, atrakcje, atmosfera –fantastyczna!  Zwiedziliśmy Szklarską Porębę z jej największymi wodospadami: Kamieńczykiem i Szklarką oraz Hutę szkła „ Julia”. Dzieci w hucie zobaczyły jak wygląda produkcja szkła , wzięły udział w warsztatach malowania na szkle i grawerowania. Zwiedziliśmy też Park Miniatur w Kowarach i Kopalnię Uranu, a w Cieplicach Zdrój  kąpaliśmy się w Aqwa Parku. Zdobyliśmy Zamek Chojnik, i pływaliśmy pontonami na rzece Bóbr , a  w Muzeum Jeleniogórskim dowiedzieliśmy się  wielu ciekawostek z życia ludzi,  którzy zamieszkiwali  okolice Gór.  Karpacz powitał nas deszczem i uniemożliwił wjazd na Śnieżkę, ale Muzeum legend w Karpaczu dostarczyło wiele  przeżyć. Zobaczenie Dzikiego Wodospad, miejsca  anomalii grawitacyjnej i zwiedzenie kościółka  Wang było wystarczające na ostatni dzień przed wyjazdem. Codziennie uczestniczyliśmy we Mszy św.

Zobaczenie tylu ciekawych miejsc w przepięknym rejonie Gór Karkonoskich , było możliwe dzięki dofinasowaniu zadania z ze środków pieniężnych z BUDZETU MIASTA TORUŃ- za co z całego serca dziękuję organizator kolonii-Parafia Matki Bożej Królowej Polski     /s.a/

Zobacz zdjęcia w galerii fotografii